1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 740162 inlägg · 7967 ämnen

Glöm Harder!

Glöm Harder!
För de pengar han och bissett kostar att signa en hel säsong får man ett rejält grundbidrag till att fresta el Honkovic....

Sv: Glöm Harder!
el Honkovic, är han släkt med Mikolovic? ;)

Vadå "glöm Harder"? Har du sett någon match i år eller? Om du har det blir jag brydd. Han må va dyr men man kan väl åtminstone försöka förhandla. Jag anser att han har varit en av Brynäs tre bästa spelare sen han kom.

Sannolikhetetn att Honken skulle flytta hem är nog ganska liten.(om han inte vantrivs väldigt mycket i amerika) Han har storspelat i Harford på slutet och vill inte Rangers ha honom är det säkert något annat lag som fått upp ögonen. I de intervjuer som man sett med Harder verkar han ha en underbar inställning precis det som behövs i Brynäs så det är klart man måste försöka behålla honom.

ryktas om att Roger Melin gå till Hc Örebro... i allsvenskan...någon som vet?

Skriv nya kontrakt med.....Tommy Sjödin (bästa back), Jonas Soling (agressivaste forwarden), Mike Harder (bästa tekare), Tony Mårtensson (coming man), Daniel Rudslätt (Skridskostark), Jan Larsson (elitseriens topp3 center)

Spola dessa spelare.....Mattias Pettersson (räcker inte till), Daniel Johansson (anonym), Christer Olsson (för långsam), Jonas Floberg (på tillväxt i Tierp), Tom Bissett (gör för lite mål), Kenneth Bergqvist (för ojämn)

Jag erkänner att jag är lite kluven när det gäller Bissett och Bergqvist. Bissett kanske hämmades över att få spela mer defensivt pga alla skador. Bergqvist vet jag inte om han har fått chansen tillräckligt.

Med andra ord så behöver vi 1st målvakt, 2st backar och 2st forwards.

Vad sägs om antingen Willy Lindström eller Inge Hammarström som tränare.

Christer Olsson måste behållas

« · 68535