Brynäs IF

714632 inlägg · 7953 ämnen

Idol 2006

960063 · » Till forumet



Sv: Idol 2006
Gusten:

DIF tar in Mark in da park.
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Fel årtal men när de fuskas i Idol då är det f-n mig för mycket. Bojkotta TV4 ;-)

Är väl "Stall Orsa" med Gusten och Knogen som ligger bakom denna Idol-dopning
Kommentera

Sv: Idol 2006
65selander: Mitt första infall när jag såg denne Paul Potts komma in på scenen under hans första framträdande var att ironisera över hans namn och påkalla likheter med Pol Pot. Nu behövde jag aldrig sjunka så djupt för det denne man bjöd på var inget annat än magi. Herrejösses vilken röst karln har! Snacka om att totalt vända upp- och ner på alla förväntningar alldeles säkert hos publiken med definitivt hos de tre i jurugruppen. Alla idoltävlingar kan slänga sig i väggen efter detta. Pure magic!
Kommentera

Sv: Idol 2006
65selander: Pol Pot var värre
Kommentera

Sv: Idol 2006
Virus-selander: Var? I å te te pe kolon slash slash hexa-ve punkt?
Kommentera

Sv: Idol 2006
65selander: Lyckade sulla bort ett "h"
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Är väl inte Svenska idol men denna man, Paul Potts är brutal.
Inte nog att de han sjunger är brutalt bra med hög volym han slår knockout på alla.
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gidde & Jocke:

ööh nu har man ögnat igenom bandningen av Idol. Kna inte sägea att jag är vid mina sinnen s fulla burk men Erik rockade arselet av Markus i vinnarlåten. Men skit samma, i det hela sammantaget så var markus en värdig vinnare!" Nu kan vi l¨åta denna tråd vila till nästa år till arnios mmm förvivlan.'''
VAFAN ska man nu göra på fredagar? Umgås med frugan+? arbeta? ta upp den gamla ho bbyn köttslöjd?

Kom igen nu o h öveaaska mig med en dseger mot modo!
Kommentera

Sv: Idol 2006
Bissett19:

Nä, inte Nisse!!

Markus!

;-)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gidde: Manpower?......;)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Det gick som vi ville, det blev en kille!!!

Grattis Markus!
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gidde:

En liten parallell:

Daniel (som nyss sjöng) vann, och han är snarlik Markus, bred och duktig.

Darin som blev tvåa det året, har väl slagit igenom mer än Daniel, och Erik är mer lik Darin.

Hur ska detta gå?!

*nagelbitning på G*
Kommentera

Sv: Idol 2006
Bissett19:

Måste erkänna att Markus var lite bättre på finallåten, vilket jag tycker var lite oväntat.

Men vem som vinnre kvittar faktiskt, men eftersom barnen röstar på Schnygg-Erik så röstar ju jag på Markus ;-)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gidde: Eftersom Idolgurun himself Gusten är o gör Orsa ikväll så får man fälla en kommentar om finalen.Tycker Markus är klart bäst sångare av de två,men Erik passar kanske bättre som en Idol,Markus är ju lite mer rocker,så för mej  det kvittar det vem som vinner.Markus satte nog finallåten lite bättre än SchnyggErik........;)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gidde:

Grymt jämnt ikväll!

Det kan gå hur som helst, må bäste man vinna.

Min gissning är att vinnarlåten passar Erik bättre, och därför vinner han.

Efter det två första låtarna tycker jag att ställningen är helt lika.

Bisset19, vad tycker du? ;-)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Och idag är det den stora finaldagen!!!

Gusten, snälla, ge oss åtminstone en förhands innan du drar iväg på dina festligheter...

:)
Kommentera

Sv: Idol 2006
rackham: *Torkar bort en tår ur ögonvrån*
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten:

Och vinnare i Australian Idol ar:

Pampampampapapa!

Damien Lee from Sydney.
Irish singer/songwriter.

Yes!
Antligen utslappt ur Gustens frysbox... :-)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Målen riktiga godbitar!!
Kommentera

Sv: Idol 2006
jimmy_90_bif: Kul att du fick se en bra match. hoppas bara att vi får se ett taggat Brynäs på tisdag när skoterraggarna kommer på besök.
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: vilken match jag såg matchen
Kommentera

Sv: Idol 2006
Alisandali: Äh Schnygg-Erik ringde precis och talade om att det inte var någon fara :)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Idol-finalisterna i våldsam krasch
Limousinen i krock med personbil i Skåne, Se länk.
Kommentera

Sv: Idol 2006
GävleLasse: Äh jag bangar finalen på fredag ändå :)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Vad e det som händer.... blir du orolig nu???
Kommentera

Sv: Idol 2006

Sen denna tråd startade har jag läst den med ett enda stort leende, skall bli spännande och se vad som skrivs när det närmar sig finaldags.

Jag ser själv inte på Idol men man hänger hyfsat med vad som händer ändå tack vara Aftonblaskan på nätet. Även vår lokaltidning har haft stooora uppslag om Erik. Och lokalradion har gått varm om både Johan och Erik.
Jag får kanske försöka att engagera mig i finalen, eller kanske ändå inte...

Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten:

Kan bara hålla med!!!

Nu är det så skönt att det faktiskt inte spelar någon roll vem som vinner finalen!! :)

Tror dessutom att finallåten (den specialskrivna) passar Erik bättre än Markus...
Kommentera

Sv: Idol 2006
ÄNTLIGEN!!!!!!!
Kommentera

Sv: Idol 2006
JanT: Håller du stången tillräckligt så kräks du nog ändå ;)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten:

Jag behöver inte vara med
Jag behöver inte vara med
I Mona Tumbas Slim Club....

Några små rader i väntan på att vinterkräksjukan skall slå till....

Försöker för närvarande hålla eländet stången med EtOH....
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gidde: Johan gav ett skenbart intryck av att vara lika bra som giganterna pga juryns låtval. Av den anledningen håller jag med dig, Markus kan sitta löst. Art & Garfunkel är ju som sagt inte så gångbart för kidsen nu.

Erik har för övrigt gått om Markus som min favvo nu...han är både scnhygg och bra ;)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Måste erkänna att det var verkligen jämnt idag, men jag hoppas fortfarande på Erik & Markus i final, dom är mest värda det sett över hela tävlingen.

Men idag var Johan inte alls lika dålig som tidigare...

Är rädd att fjortisarna som röstar avgör detta så att Johan & Erik möts i final!
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Jag tror inte jag är kvalificerad...
Kommentera

Sv: Idol 2006
65selander: Knogen, frugan...same shit different name :)

Snyft-Johan tar nog hem hela skiten. Han är Sperrle och Markus är LHC ;)
Kommentera

Sv: Idol 2006
wap.hockeysnack.com
Gusten: Utav frugan eller "Knogen"? Själv är jag nöjd om jag somnar utan att tänka på jobbet. Hur går det förresten för tycka synd om-Johan?
Kommentera

Sv: Idol 2006
65selander: Jag ääälskar att bli "granskad" på fredagskvällen ;)
Kommentera

Sv: Idol 2006
wap.hockeysnack.com
Gusten: Granskningsnämden komme att kontakta dig snart.
Kommentera

Sv: Idol 2006
Red-line: Om du går med så kan just DU få dela tält med the great one Swartling :)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Jag tror minsann att Peter Swartling har hört talas om Brokeback-klubben. :-)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Huge: Ja självklart. Bissetts tältpinne brukar vara svår att få på plats men om vi är många som hjälper till så fixar det sig nog.
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Ok.
Tältpinnar STÅR vi väl för själva, som brukligt?
Kommentera

Sv: Idol 2006
Huge: Skickar inbetalningskort och ett tvåmanstält
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Skicka ansökningsblankett.
Kommentera

Sv: Idol 2006
Huge: Ahh är du på gång att ansöka om medlemskap i Brokebackklubben? ;)
Kommentera

Sv: Idol 2006
65selander: Är det inte så du gör när du ska övertala folk att sätta på sig din matchtröja? Selander du UPPFANN ju hemorrojdsnyftisen ;)
Kommentera

Sv: Idol 2006
65selander: "Enl AB`s papperstidning så gnäller den utröstade Danny på att dom tafsar han på arslet."

Ja, stackars Danny.
Jag byter med honom vilken dag som helst.... :-)
Kommentera

Sv: Idol 2006
wap.hockeysnack.com
Varför tror du dom gråter ut för? Buu jag kan inte sjunga men jag avslöjar att jag har hemmoröjder, då vinner jag. snyft, harkel
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten:

Härligt!

Helt överens, klart Johan ska ut!!
Men han var och snyftade på RixFM i eftermiddags, så risken är väl att det blir en massa sympatiröster igen!!!

Och inget spöar dig oraklet, du förstår väl att vi andra ljög om vårt resultat?!?

Hehe!
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gidde: Äh sånt där jävla joll! ;) Jag hade hoppats att nån av dig och Jocke skulle ta över uppsnacket. Ni krossade ju mig i testet :)

Det enda som behöver sägas denna vecka är väl att om inte Johan åker ut med huvudet före så är det justitiemord!
Han sög galla bigtime som vanligt i värmningen...men lär väl få symptatiröster som vanligt.

Här är iaf startlistan:

1 Johan Larsson
Låt: In the shadows/The Rasmus

2 Erik Segerstedt
Låt: Right here waiting/Richard Marx

3 Markus Fagervall
Låt: Come undone/Robbie Williams

Låt 2:
1 Johan Larsson
Låt: Beautiful/Christina Aguilera

2 Erik Segerstedt
Låt: Crazy/Gnarls Barkley

3 Markus Fagervall
Låt: Bridge over troubled water/Simon & Garfunkel
Kommentera

960063 · »