Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.
- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.
- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.
- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.
- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken.
- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.
"Om Brynäs blir bättre säsongen 2002/3? Nja, även om jag sätter stor tillit till nye finske tränaren Esko Nokelainen, så tror jag att laget blir av ungefär samma klass som den gångna säsongen. Kanske något bättre - beroende på om ett par målfarliga forwards kan värvas. I annat fall kan det bli samma bittra strid kring slutspelsstrecket som i år."
Egen kommentar:
Beakta Brynäs resultat i årets serie mot bakgrund av en extrem, närmast paradoxal, skadesituation. Hade Brynäs sladdat kring de nedre strecken med ett helt friskt och även i övrigt intakt lag under säsongen? Knappast! Även om laget har tappat kvalitetsspelare som Rudslätt och Bissett, så tycker jag att vi fått klara signaler på att man jobbar för någonting nytt och stort. Valet av tränare visar vad Brynäs vill. Nokelainen kommer utan tvekan att fungera som en vitamininjektion. Miettinen är ett annat klart plus och jag håller för mycket troligt att vi snart kan hälsa en mycket välmeriterad målvakt välkommen till Gävlelaget. Nurminen är ingen omöjlighet - varför skulle annars Nokelainen överhuvdtaget ha tillfrågat honom? Killen kanske uppskattar trivsel framför Dollar och D-mark. Backfrågan löser sig, även om Olsson väljer att kasta in handduken. Om visst kan vi se fram emot två friska forwardsförstärkningar.
Får vi be om lite positivare tongångar - utan att vi för den sakens skulle blåser upp sprickfärdiga ballonger. Eller är det typiskt för just Gävle att alltid köra huvudet i sanden, gå och tjura och tycka att allting är svårt och trist?