70 Rodrigues:
Nånting annat är det nog inte tyvärr. Stackarn behöver proffesionell hjälp :/
Brynäslegenden: Kvalserien är en oerhört intressant och spännande serie men jag tycker det är orättvisst när Timrå gör en av de sämsta säsongerna i Elitseriens historia och sen klarar sig kvar."
Ungefär lika orättvist som att Luleå åkte i kvarten (-:, gillar ditt förslag annars med att ett lag åker ur direkt. Lite kluven till tolv eller fjorton lag faktiskt.
Kvalserien är en oerhört intressant och spännande serie men jag tycker det är orättvisst när Timrå gör en av de sämsta säsongerna i Elitseriens historia och sen klarar sig kvar.
Utöka till 14 lag
1-8 slutspel
9-11 stannar kvar
12-13 - kvalserien
14 åker ut
Stackars Djurgården. Stackars Canal Plus. Stackars Wikegård. Det är en tragedi vi bevittnar. Svensk ishockey förblöder. Djurgården på väg ur Elitserien, moahaha!!!!
Skämt å sido, för Brynäs så är det bra om Djurgården klarar sig kvar, ett lag som alltid drar mycket folk o det betyder fina pengar till Brynäskassan.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Var det inte nån här som ville se Printz i Brynäs? Han fick just förstaassisten till Örebros 1-0.
Redigerad kommentar
Shit, kvalserien är ett riktigt getingbo, så fuktansvärt skönt att slippa all den ångest den innebär. Så här tror jag att det går i kvällens omg:
Örebro HK-Djurgårdens IF 2-4
Leksands IF-BIK/Karlskoga 3-4 efter sudden
Rögle BK-Timrå IK 4-3