1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741570 inlägg · 7967 ämnen

Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Pigalle: Tack för länken. Verkligen! Han är en 5 plus representant för Brynäs!!

Zappaholic: Spännande hur de tänker om han skulle vara såpass frisk. Det är ju förhoppningsvis deras sista match för säsongen. Detta vill de få rätt.

Erat: Rekommenderas! Representerar oss på ett fullvärdigt sätt kan man konstatera :)

Pigalle: Tack! Detta ska kollas

Erat: Enligt honom själv endast runt 1 000 dollar och då mest på tågresan Gävle-Malmö ToR. Kul reportage på länken för övrigt där han dricker nubbe och sjunger "Finns inget härligare" på fyllan med Marcus Leifby :)
2:30 in i inslaget.

Emosteveoo måste ha bränt en hel del kulor på den här resan! Någon som vet vad han jobbar med? Förbannat kul att han är här och stöttar brynäs och silfver!

parks: Nej, men har däremot mellanlandat 3 timmar på Kastrup nu. Om jag ser Brynäs lovar jag att köra en hejaramsa åt dem och posta ett foto på dem här (får vi se om Berra är med).

Kocken14 : vad tror vi om Berra , spelar eller spelar inte?”

Det såg inte så bra ut när han haltade ut i förra matchen så det känns väl tveksamt.

spolaisen: Vad specifikt i hans tekningar är det du tänker på?

Peja:

Hoppas brynäs och domarna har koll på Händemarks tekningsteknik, fel om domarna tillåter regelöverträdelser av Händemark vid tekning.

Är det någon här som vart på både i gävle och malmö o sett matcherna? vart någonstans har det vart bäst stämning? Hos mig från tv:n verkar det vara ett jävla liv i malmö.. jag hoppas jag har fel och att det är bättre stämning i gävle..

Peja: Jag hoppas att Langhamer är tillräckligt frisk för att stå idag. Tycker Blomgren varit väldigt bra de matcher han stått i Almtuna och nu mot Brynäs.

Peja: Snart på väg till Malmö , vad tror vi om Berra , spelar eller spelar inte?

Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Matchtråd härmed öppnad.

« · 2855565