Tycker att vi bestämmer följande ;-)
Ersättare för Gunderson
Andersén
Kronwall
Eklund
Bertilsson
Kilström
Sundqvist
Djoos
Rodrigo:
Så du förstår;
utgår ifrån att Sundlöv länge förstått att Gunde skulle lämna och att han började planera för det för länge sedan...kanske ca årsskiftet
Capish?
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:
Gillade Larsson, i en fjärde kedja, hade många bra verktyg inkl bra hockey-IQ
Undrar vilken shl-klubb som sätter klorna i 3/8 av vårt försvar denna sässe...?
Sunken hann ju Sundlöv teckna upp för lång tid innan ngn annan klubb hann före
Utgår ifrån att Sundlöv räknat bort Gunde länge o därmed ligger lång fram m ersättare (Kronwall/Fantenberg)
Bertil o Kilas måste jävlar i mig skärpa sig o höja säg om de ska vara värda +100'/mån
Ersättare Gunde
Djoos
Bertil
Kilas
Sunken
X
Z
Westerlund
Redigerad kommentar
Zappaholic:
Fast saken är den att det var Jackes eget beslut att lämna Leksand och hade Salo velat ha honom kvar hade hon nog inte bara släppt honom sådär. Ryktas för övrigt att Connoly från Färjstad skall ersätta Jacke.
Önskar honom lycka till i Brynäs. Han är en spelare jag minns med bra saker i Leksand.
riggen:Som jag skrivit innan nånstans. Nu måste han skrubbas ren i såpa och sättas i karantän så vi inte får in Läxandsklet i vårt fina omklädningsrum.
Davey_22: håller med, gillar detta skarpt
"– Jag har alltid haft som målsättning att komma tillbaka, och spela i Brynäs IF igen. Jag lämnade klubben för åtta år sedan, och nu ser jag verkligen fram mot att få ta på mig Brynäströjan igen. "
Redigerad kommentar
Tycker det känns helt rätt att plocka hem Blomqvist. Han verkar verkligen vara hungrig på att få representera Brynäs. Det är viktigt.
Sen att han producerat så pass bra i ett målsnålt Leksand imponerar.
Får vi in tvillingarna nu också så känns det som en riktigt bra start på Sillyn.
Jacke gjorde 12% av Fuskarnas mål
Med den andelen hade han varit bästa målskytt i Brynäs i år
Steenm: Hahaha...sju spelare i Luleå.
VI ÄR FYRA. FY FAN VAD STOLT JAG ÄR!!!!
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: nästa säsong vill jag se följande förstakedja:
Wanvig-Hauthonen-Arnason