Följer Ni Hansa på Twitter ?
Hans-Göran Karlsson @Hansabry ·
Snart måndag och nya möjligheter. Håll extra koll på vår hemsida i morgon.
Carl Lejonkräk: Och med rätta??? Djoos skulle till stor del ersätta Gunde (vilket är idiotiskt) och nu försvinner han och du tycker att han ska ersättas med en junior i en annars ganska medioker backuppsättning hur fan tänker du människa???
:-)
Redigerad kommentar
MR Bif:lär bli en junir som får chansen kan jag tänka mig och med rätta i så fall.
Vad tycker ni ska brynäs ha is i magen (som vanligt) eller ska vi värva?
Jag röstar för att värva utan tvekan!
Hur är de där låneavtalen upplagda egentligen?
Först kommer de överrens om att Djoos ska spela i SHL denna säsong.
Sen kan de helt plötsligt ändra sig från en dag till en annan.
Skrivs det inte på några låneavtal för det här?
De verkar ju vara ungefär lika vattentäta som om du
lånat gräsklipparen av grannen.
Ska vi gissa på att han i bästa fall bara missar 4 första matcherna...inkl missad chans att tidigt få igång ett bra pp-spel...?
Caps spelar sista träningsmatchen 5 okt, nhl startar 9 okt
"Capitals rookie camp begins Sept.11 from the Kettler Capitals Iceplex, with the main camp opening Sept. 18.
The Caps' eight-game preseason slate begins Sept.21 at Verizon Center against the Buffalo Sabres."
Lindström:
Vad gäller mittmedia så är journalisterna förmodligen inte problemet, utan vilka direktiv de får att jobba efter.
Skrubben:
Vad gäller Olden handlar det nog mest om att han inte har varit på plats i Gävle, men jag håller med dig om att man borde kunna göra mer av hemsidan, med rörlig media och i övrigt.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk: Han ironiserade AB/GD´s bevakning av BIF med rätta.
Märkligt att AB/GD´s bevakning håller div.5 klass då det lockar läsare bevisligen.
Mittmedia där dom ingår, förfogar över 10 nyhetssajter och 19 morgontidningar vilket gör att jag undrar hur illa det är med jornalister hos dom.
Redigerad kommentar
bifhjärta: Truppen ska ju vara spikad vilket tyder på att Thure lämnar. Skulle bli väldigt besviken om Thure lämnar för tex fbk eller Frölunda. Själv tycker jag att Brynäs borde ha gjort allt för att få han att stanna.
Zzz: Om vi nu inte har en lika produktiv PP-back (Gunde) och vi skall lita mer på att anfallet skall producera i PP.Borde vi inte ha någon som kan (vill) stå framför motståndarnas målvakt och ta (och dela ut) stryk ?
Granis hade väl lite av den rollen, vem skall in där nu är det tänkt ?
Enaranger: Detta måste stå fel där va?
# 41 Greg Scott | 16/17 |
Bra att man lämnar en öppning i lönebudgeten!
Vet inte hur det kommer se ut med skador framöver samt om det kommer loss någon NHL/AHL spelare av hög klass som VERKLIGEN kan påverka är det alltid bra att ha kapital.
Truppen vi har just nu är riktigt bra, rolig och intressant!
Känns som vi har utvecklat vår trupp till skillnad från många av våra konkurrenter.
Frågetecken fortfarande dock, är Scott en förstecenter som kan leda ett lag? Tycker det såg lite klent ut ifjol med teknikar och positionsspel.
Klarar Johansson av en andrespade i SHL? Vad gör Brynäs när han spelar Jvm?
Hur ska PP se ut? Finns aboslut spelare för ett bra PP, men klarar dom få ihop det?