1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 739347 inlägg · 7967 ämnen

Målvaktstrubbel

Målvaktstrubbel
Inför nästa år så tycker jag personligen att det skulle vara kul med en målvakt i målet, en som man kan lita på, EN första målvakt och inte två som det har varit i år.
Möjligen att Aspen eller Pettersson kan ta den rollen, men då ska man satsa på EN av dom!

Är det helt omöjligt att få hem Lill-Honken från USA?!

Sv: Målvaktstrubbel
Blanken:
Jag tror att LillHonken mycke väl kan komma hem..
frågan är om det behövs, ok att han är en av dom grymmaste målvakter sverige har fostrat dom senaste 10 åren..
MEN jag tror mej se att Asplund kan utvecklas enormt om han får lite mer backup av försvaret och förtroende ifrån båset.. är man 21 år så är det väl okej att göra nån tavla ibland.. samtidigt som man gör såna grymma räddningar som man inte har sett sen LillHonkens bästa dagar i Brynäströjan!!

Gör Aspen till förstamålvakt, samtidigt som det vore grymt kul med LillHonken!!!

Sv: Målvaktstrubbel
Hm!
Förstår inte riktigt detta. När honken gjorde sista säsongen så sa många att det inte var någon fara med målvaktsfrågan eftersom att Aspen visat framfötterna när han fick chansen. Efter det året var det många som var besvikna efter 0-4 i matcher mot Malmö. Då sa man "man måste ge honom detta år som var. Tufft att ta över som förstemålis när man är så ung. Nu har han fått sitt år 0-4 efter missar och så vidare.
Låt på sin höjd att Aspen ska vara reserv. Pettson ska vara i Tierp. Han höll´inte i AIk, höllinte i Brynäs. Fattar inte hur Brynäs kunde värva honom alls.
STICK UTOMLANDS och hitta en etablerad målis för helvete!!!!!!!!!!!!
Annars sitter vi här om ett år igen

« · 67057