Brynäs IF

713107 inlägg · 7953 ämnen

mellan säsong som vanligt

« · 2404385 Till forumet


Sv: mellan säsong som vanligt
Svensson_62: Det finns ljuspunkter. Landslagsuppehållen! Inte en match på 11 dar.
Kommentera

Sv: mellan säsong som vanligt
parks: ”Mellansäsong… ”
Ja, tre poäng ner till kvalplats.
Kommentera

Sv: mellan säsong som vanligt
Supportern: Men det spelar ju ingen roll känns det som vilka som sitter i ledande positioner i klubben.. Går ju riktigt dåligt allt som oftast.. Specialstudera klubbar som skellefteå fbk.. vad gör dom som inte vi gör? känner mig såå frustrerad men det är vi ju brynässupportar vana vid=(=(
Kommentera

Sv: mellan säsong som vanligt
Folk är patetiska här inne. Så fort det blir förlust så är domedagen nära. Haha jäkla clowner.
Kommentera

Sv: mellan säsong som vanligt
Svensson_62: Märkligt att man vinner och spelar bra för 2 dagars sedan för att inte ens 2 dagar efter spela helt utan energi och vilja
Kommentera

Sv: mellan säsong som vanligt
Davey85: Letar febrilt efter ljuspunkter: förlusten idag kanske gör att BIF inser på allvar att vi måste förstärka ASAP. Istället för att sitta lugna under Kalle Anka-uppehållet.
Kommentera

Sv: mellan säsong som vanligt
Davey85: en förstärkning under uppehållet skulle smaka kronfågel.
Kommentera

Sv: mellan säsong som vanligt
Davey85: det undrar jag också...

Nä just nu faller jag tillbaka till matchcoachingen. Vi bara rullar. Tom bättre lag matchar hårdare (notera inte bänka)!

Men håller med att man måste kunna göra rokader när det inte funkar. Som för palve.

Kravbild? Den kan inte finnas. Alla är trevliga när de kommer på morgonen?
Kommentera

Sv: mellan säsong som vanligt
Supportern: Så är det. Man får det man förtjänar. Brynäs misslyckas helt enkelt år efter år med att få ihop lagbygget.

Sen undrar man lite över hur kravställningen ser ut ibland, andra lag bänkar eller skickar iväg spelare t ex.

Och jag undrar hur det går för våra sportchefer..vad gör de om dagarna?
Kommentera

Sv: mellan säsong som vanligt
Supportern: Ganska mycket skev självbild också....
Kommentera

Sv: mellan säsong som vanligt
parks: ingen förbannelse. Handlar om beslut och vad man gör i det dagliga. Andra klubbar och föreningar är helt enkelt bättre än dito i denna klubb.
Kommentera

mellan säsong som vanligt
Detta är för dåligt..ypperligt tillälle att utöka avståndet till rögle men sämst när det gäller.. Tror inte att vi blir bättre än i fjol fast vi på pappret ska ha ett bättre lag.. det vilar en förbannelse över denna förening börjar jag nästan tro😥
Kommentera

« · 2404385