1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 739299 inlägg · 7967 ämnen

Per Djoos!!

Per Djoos!!
Nu är det väl ändå dags för Per Djoos att lägga skridskorna på hyllan.. Såg matchen igår och jag räknade hans felpass till 12 st under hel matchen varav 3 var riktiga bjudningar......

Matchen i sig var juinte direkt någon höjdare spelmässigt, men det enda glädjeämnet var ju att det var fullsatt....

Fruktansvär trist ishockey, och det märks att det är 2 lag som kommer att hålla till i den lägre regionen.....

Mitt råd till Brynäs är att Köpa en back med klass för jag " Tror " att Djoos gör sin sist säsong i Brynäs

Sv: Per Djoos!!
bajenmattias: Jag tror Brynäsledningen verkligen häpnar över ditt revolutionerande tips...

bajenmattias:
D-juice är KUNG när laget spelar bra och
UTROTNINGSHOTAD när laget runt honom spelar dåligt.
Så har det alltid varit och så kommer det alltid att bli så länge han spelar. Artister kan vi inte ha för många av!

gordo: Per djoos må vara gammal och lite "seg" men när han spela så händer det saker.
Tack för det.....

bajenmattias:
Äntligen någon som vågar
Sen hejar du på bajen också
underbart
jag skriver som du i ris o ros
håller med
BORT MED DJOOS!!!!!!!

Pär Djoos är obestridd passningskung och en av elitseriens främsta spelare i sina bästa stunder.

Djoooooooooooooos!

Seventh Son:
Tycker inte om att kritisera spelare eller lag men faktum är att Pär nog har sett sina bästa dagar. Han verkar mest vara seg på rören numera och passninspelet så här långt den här säsongen har väl inte direkt varit lysande.

Frasse99: Djoos har väl fått samma kritik i tio års tid. Det hackas lika ofta som på honom som det har gjorts på Håkan Mild genom åren. Saken är den att båda är viktiga för de lag de tillhör.

Kessler:
Tvivlar inte en sekund på hur viktig Djoos är för Brynäs.
Skrev bara att han har sett sina bästa dagar.... men med den rutin han har så kan han säkert forsätta i ett par sösonger till av bara farten ;)

« · 144360