Brynäs IF

710660 inlägg · 7953 ämnen

Reflektioner

« · 2492677 Till forumet


Reflektioner
Hej Brynäs fans,

Först och främst, jag lider med er! Fick själv se samma sönderfall 2021, och den dagen lipade jag så förbannat mycket när ni körde ut oss, totalt mörker..

Men, jag skall säga er, det blev bättre! Man rensade hela föreningen från styrelse ner till spelare, och man fick uppleva en fantastisk känsla även i HA. Bara en sån sak att se vårat köra HV köra över Västervik, att se glädjen i spelare och alla i föreningen, det är värt så otroligt mycket, för det är det som betyder mest, att se glädje från folk som representerar klubbmärket. Detta året så agerade våran styrelse genom att sparka Tommy och stille! För att vi, till varje pris skulle vara kvar i SHL. Så jag hoppas att nästa säsong så blir det annorlunda, en början på något nytt.


Det jag vill förmedla är, även om det skulle bli HA, så kan det vara positivt med tanke på att nytt blod kommer in på alla poster, för det är det som behövs! Båda våra lag har varit i fritt fall sedan 2017, och det är ta mig fan tragiskt att se för båda håll.

Jag hoppas att det går bra för er, och att ni rensar i hela huset, för det är den enda rätta vägen att gå! Få Brynäs att blomma igen, för det kommer det göra!
Kommentera

« · 2492677