1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779355 inlägg · 7967 ämnen

Frölunda-Brynäs 2012-10-06


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Bland det fegaste beslut jag upplevt av en domare. Snacka om att döma efter tryck och stämning. Så jävla dåligt...

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: I ren skridskoåkning hänger dom inte alls med...

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
tompap71: ja Molin spelar

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

Lindström:

EXAKT!


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Domarna fegade ur där och trixade till så det blev spel 5 mot 5.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Macahan: Nu gäller det för Brynäs att hålla huvudet kallt och försöka spela hockey så får Fröluna skämma ut sig.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

MarcusElving:

Härligt att förste gubbe som går in i gruffet är 67kg Djoos, snacka om inställning.


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
tompap71: Djoos kliver på!! Tänk om Lasse skulle ha 1% av hans inställning.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: Han Lasu har nog inte alla indianer i tältet...

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: domarna har tappat matchen och Frölundaspelarna huvudet. Såg jag Molin?

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

Frölundaspelarna tacklar som idioter, till slut går de över gränsen och får en utvisning. Man tackar!


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

MarcusElving:

Fan nu börjar det ju bli riktig hockey :)


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

Huge: Garanterat Brynäs! Men nu måste vi fortsätta spel hockey och inte bli passiva.


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
sylf: Harju ska ha ass på andra kassen va?!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
sylf: Undrar vilka som åker på nästa tvåa?
Vad tror du? :-)

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Nu skriker publiken i Scandinavium så fort en Frölundaspelare snubblar till.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Widing 1-1 ikvälll

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
arnio: Yes!!!!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

arnio:

Jaaaaaaa! Allt är förlåtet Widing :))))


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
arnio: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
WIDING!!!!!!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: Haha, där fick dumskallarna!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
tompap71: jaaaaaaaaaaa!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: Haaaaaaaaaaarju!!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: Äntligen!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
tompap71: Snygg framspelning av Calle också!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

MarcusElving:

Harjuuuuuuuuuuuuuuuu!


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
SÅJA!!!! HARJU!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Qvarre: Kan vi hoppas på ett avslut på mål nu då...

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Nu jävlar ska det vara mål!!!!!!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

Lindström:

Pluss på det, tas alldeles för lite avslut i PP.


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
tompap71:
Nu blir det mål.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

Efter deras mål så tappade hela matchen, haffsigt spel från båda lag nu.

Kom igen i PP nu då!!


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: Dags att inse att kladdande inte funkar, spela rejält å ta backavslut med skymning och gå på returer.
Dom får snitt ett avslut på mål per PP som det känns.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

MarcusElving:

När dem börjar skjuta kanske?


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Lindström:
Med tanke på Brynäs PP så spelar den mindre roll.  Totalt talanglöst, de lyckades fan inte skapa en ynka chans.

Redigerad kommentar


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Pinsamt dåligt Powerplay, när ska det lossna?

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Qvarre: För zebrorna luktar sprit

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Lindström:
Varför tog han inte 2?

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Lindström: vad gör Lasse inne över huvud taget?

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: Som ett brev på posten.. Men vad gör Lasse inne på BP? Såg fast frysen ut hela bytet.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

Nu måste vi få igång ett riktigt bra PP!

KÄMPA!!!


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
tompap71: Otroligt billig tvåa igen, men Widing borde veta att domarna tar för såna där skitsaker i dom lägena...

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
tompap71: Nu får Frölunda energi helt i onödan.

Redigerad kommentar


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving:
Helvete också. Då blir det som bäst 2-1 då.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

MarcusElving:

Widing har vaknat på helt fel sida idag, det där målet får han fan ta på sig.


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

Japp, det målet får Widing ta på sig helt och hållet.

Fruktansvärt onödigt.


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

Fan vad korkad Widing är ibland!

Helt onödigt.


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Kör över Frölunda nu... Kom igen Brynäs.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Bakläxa för CMore-studion. Enligt deras uppgifter är Lauritzen skadad, trots att väl insatta källor härinne påstår att det beror på tafflighet i PP.
I övrigt: Molin stekhet i första, borde ha gjort mål på alla dom upplagda jättelägen han fick.
Där hade Gretzky aldrig missat....

« · 1523783 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)