Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Svårt att tro Gälla rubbar Bertil/Kinnvall i första taget. Jag skulle kunna se honom med Norlinder
Sv: A proposito de nada
Lemp: Hur ska man tolka det?
Betyder det inte att han inte är inräknad från att inte vara borträknad?
Betyder det inte att han inte är inräknad från att inte vara borträknad?
Sv: A proposito de nada
En riktigt bra back till , Nylander, Järnkrok så hade jag vart ganska nöjd=)
Sv: A proposito de nada
Charles:
Är då Alexander Nylander, 28, aktuell för SHL-spel kommande säsong?
De signaler Silly-surr får är att det inte är så. Snarare att huvudspåret är fortsatt spel utomlands.
Som sagt, man ska nog tona ner förväntningarna.
Är då Alexander Nylander, 28, aktuell för SHL-spel kommande säsong?
De signaler Silly-surr får är att det inte är så. Snarare att huvudspåret är fortsatt spel utomlands.
Som sagt, man ska nog tona ner förväntningarna.
Sv: A proposito de nada
Lemp: han spelade finalen i ahl nu mot välimäkis lag. Så vi lär se vad som händer dom kommande dagarna. Noah Philip blev klar för hv nu idag
Sv: A proposito de nada
Silfver: Skulle nog inte ta det som en absolut sanning. Mediauppgifterna därefter har påtalat motsatsen. Han skulle nog redan vara klar för en klubb i Sverige om han hade bestämt sig för det redan i mars.
Sv: A proposito de nada
Erat: Du får gärna motbevisa mig, men tror inte han har uttalat sig alls kring en eventuell flytt hem till Sverige. Känns som det byggs upp förhoppningar baserat på ingenting.
Sv: A proposito de nada
Erat: Bäckis bodde väl hos Nylanders när han var färsk i NHL så finns ju stark personlig koppling i o f s.
Högoddsare men hoppas kan man ju alltid.
Högoddsare men hoppas kan man ju alltid.
+ 6