Inlägg: 3038788
Sv: A proposito de nada
Neophyt: han har väl gått ut med att han ska spela i Sverige igen? Tror inte dif är aktuellt och ser vi till närheten till Sthlm lär vi ligga bra till
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Erat: Du får gärna motbevisa mig, men tror inte han har uttalat sig alls kring en eventuell flytt hem till Sverige. Känns som det byggs upp förhoppningar baserat på ingenting.
Sv: A proposito de nada
Erat: Bäckis bodde väl hos Nylanders när han var färsk i NHL så finns ju stark personlig koppling i o f s.
Högoddsare men hoppas kan man ju alltid.
Högoddsare men hoppas kan man ju alltid.
+ 6