Inlägg: 3038564
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Nufcbifcaps: Johan Brummer var väl lovande ett kort tag. Kommer ihåg att en gubbe bakom mig halva matchen tjatade med sin kompis om att tränaren skulle spela honom. Brynäs hamnade i underläge. Junioren Brummer kom in.
Gubben sa att nu ska ni se på fart. Blev lite fart. Ett litet tag. Sedan har jag inga fler minnen av honom. Tror dock han var skaplig i VIK senare.
Gubben sa att nu ska ni se på fart. Blev lite fart. Ett litet tag. Sedan har jag inga fler minnen av honom. Tror dock han var skaplig i VIK senare.
+ 1