1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779372 inlägg · 7967 ämnen

Luleå-Brynäs 2020114


Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Gunler visar kuk

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäs tar över spelet mer och mer - Lena fokuserar på skottstatistik.

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Varför skickar vi så otroligt många blindpass som inte går till någon?

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
bradberry: och där ett bra byte av Mannberg.

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Alfred : mannberg reparerade

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{2064}: jäklar vad Mannberg sliter, bra där

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}: Minns senaste matchen mot luleå, då hade vi hög press när de tog burskydd och det behöver vi komma upp i

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{2064}: Nja, matchen är inte över och vi har vunnit tidigare i Lule denna säsong

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}: Ett tecken på att glappet mellan toppen och botten i SHL är stor i år.

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Berglund är fenomenal

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
xxxx BIF xxxx: Mental boost

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Första bp över
Jävligt skönt

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}: Helt väntad matchbild

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Onekligen ett tempo vi inte är vana vid, men tycker vi krigar på bra ändå. oavsett, bra lärdom för framtiden även om inte poängen kommer med - att komma in ännu bättre tempo!

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{2064}: Nämen vi är ett bottenlag som spelar borta mot ett topplag med 6 raka hemmavinster. Det är väntat att vi skall vara tillbakapressade speciellt i början.

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Zappaholic: Väldigt billig, men det var väl iofs en tidsfråga.

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Bästa med den här starten är att Ersson älskar att komma in i spelet. Han är hittills helt lysande!!

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{2064}: Rikrigt dåligt byte av Mannberg... Men visst var det lulespelaren som höll i Mannberg...?

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{2064}: Ganska billig utv. Det där sker ju varje byte.

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Satt och väntade på den utvisningen.

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Manmberg är så jävla dålig hahha

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}: Självplågare?

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{2064}: Jag tycker det ser bra ut

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
bradberry: Sällan PA tar timeout

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
xxxx BIF xxxx: Lugna er lite...

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe: Luleå spelar med ett högre tempo och det har inte Brynäs mäktat med på hela säsongen.

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Nu gäller det att växa in i matchen, fortfarande 0-0

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{9179}:
Vi blir inte bara utspelade, de åker rakt igenom oss också man mot man.
Erson matchhjälte?

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Vi bör nog vinna lite närkamper snart annars blir det en lång kväll.

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
xxxx BIF xxxx: Visst är det timeoutläge nu. De är ju inte med i matchen alls. Besviken att man går in med lättja så fort man har en match med mindre press...

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Missade mottagningar, slarv, långsamt spel, felplacerade... Luleå vinner alla puckar.

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Forsberg 1978: Så less, vill ha en kommentator med behagligare röst

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe: Har inte sett Brynäs på flera matcher men det ser ju ut som före jul. Mycket spel i Brynäs zon.

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Ser ut som Luleå spelar i en helt annan liga....

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe:
Ser inte alls bra ut.. ..har inre bulan sågat någon av Bif:arna så vi iaf kan komma ut bättre efter pausen?

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe: Sämsta matchinledningen på riktigt länge. Verkar inte påkopplade alls...

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe: ta time!!!!! För helvete

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Ser ju sådär ut...

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Känns som vi kan åka på en riktig stjärnsmäll idag. Det är efter sådana matcher som ett lags karaktär visar sig på riktigt

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
puffe: Ersson med i matchen nu, fick känna på puck efter 7 sekunder

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8975}: är det hon som vrålar, omotiverat?

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
För fan Arvidsjaur Lena...stänger av ljudet

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
NEJ! LENA!!!

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Laguppställningen för kvällens match.
Tror på 3-3 ikväll samt extrapinnen till Brynäs.
🖤💛♥️

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{7536}: Brynäs gick bakåtlutade genom -28 grader när de käkade en mosbricka i Gäddvik på vägen upp.

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{7536}: Haha! Litet som CSKA höll på när Brynäs skulle möta dem i Europacupen..🙂

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{7536}: -28, då får vi hoppas på värmande spel ikväll !
Jag måste säga att jag känner lukten av ett kryss väldigt tydligt.

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{7536}: Myggfritt då iaf :)

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}: Välkommen upp till Norrbotten, det är -28 grader idag och vi har slagit av värme och varmvattnet i Brynäs omklädningsrum.

Må något lag vinna!
Väl mött!

Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}:
Tar vi poäng i kväll så blir Jag överraskad men större under har skett..

« · 2126970 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)