1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779452 inlägg · 7967 ämnen

Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09


Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Davey_22:
yes yes..2 sköna poäng!

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Andersens första mål i Elitserien Grattis

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Bissett19:

Du kan ställa in cykeln i garaget...

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Random: Bor du på nedre botten?

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Starkt !!!!!!!


Så jävla härligt...

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Random: Hoppa, hoppa. 2-3sd vinst

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
göttt :D

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Davey_22: jag lyssnar också på webbradion håller med

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
StoltBrynäsare: Svårt att se varför det där INTE skulle vara mål?!

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Brynäs är bara bäst!!!!

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
henke1: Jag hoppar ut ur fönstret om dom dömer mål

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Bissett19: ahahahhhahahahahahahhahahahhaha

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
henke1: Webradio-gubbarna hävdar att det ska va mål.

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
dömer dom inte mål vet jag inte vad jag gör ....

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Dömer dom bort det där ska jag personligen cykla upp till Luleå och lägga Tigerbalsam i Vinnerborgs kallingar!!!!!!!!!!!!

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Davey_22: Ser inte vad de skulle kunna dömma bort det för??

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Davey_22: va fan händer??

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Davey_22: E domarna goa eller ?

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
KOOOM IGEN ge Andersén ett mål nu!!

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
vAD HÄNDER?!??!

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
ska dem döma bort det ???

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Döm mål skit resten ;-)

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
sylf: Va fan händer, mål eller?

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Ge oss en Luleutvisning nu!

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
YEEEEEEES!

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
fan va gött

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
arnio: Vet i fan om du inte har rätt arnio...

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
90Steen_: Rödin avgör, om han får komma in........

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Davey_22: Trepoängssystemet missgynnar Brynäs, jag ger mig fan på att det skapades för att stoppa Brynäs.

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Davey_22: Vi är redan 7a i tabellen.

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
lule har vunnit två sudden i rad .. vi får passa oss

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
90Steen_: JAG behöver 2 poäng, kom igen nu Brynäs !

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
OAVGJORT X I TAKET !!!

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
hans flickvän alltså

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Nånting säger mig att Kristina Kudroc avgör i sudden

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
henke1: Tillsammans med Kuddråck

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Jävla hemmakommentatorer: "Tredje sudden irad för Luleå nuddååå!" .. har dom sagt typ 11 ggr när Brynäs har lika trend .. okunniga idioter

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
arnio: Jasså ? =P

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
henke1: Försvar är sämsta anfall

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Det var då fan vad vi pepprade helt plötsligt!

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Sundqvist är bästa back i Brynäs

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Random: Härlig spurt Brynäs, det här tar vi..

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Random: Men tanke på datorns läte så kan jag skriva det en gång till. Ge oss ett par minuter till

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
henke1: Ge oss ett par minuter till

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Nästa powerplay måste bli vårt..

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Håll uuuttt...

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
vi spelar iallafall bra i boxplay

« · 1192772 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)