1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779410 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12


Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Leonardo: CMore play brukar ligga nån minut efter. Ibland läser jag "MÅL" här innan jag sett det....

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
{5915}: Känns lite som en match där det är dags för Kapten att kliva fram och sätta en kasse!

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
{5915}: jag ser matchen på cmore o det står att det är 8 min kvar men på svenska spel ännu mindre????

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
PP! Dags för Jensen att glänsa.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
mk: Den är helt kass idag när man är tvungen att jobba och inte kan se

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Precis som Karlskrona sist är Örebro bättre. Rautio avgör om vi får poäng idag.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Inga höjdarminuter för #8 direkt. Men hur lustigt att jämföra denna knuff med de 280 crosscheckningar man såg mellan Skellefteå och Luleå. Är det samma regelbok man använder, på riktigt?

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
mk: Tycker den alltid fungerar sådär. Ibland får jag notiser, ibland inte.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
mk: hur går det ? Kan inte se matchen, besök hos svärfar :p

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
{5915}: Dom som har shl appen.
Har ni fått notis om mål?
Jag har inte fått det idag, funkar alltid annars.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
bänknötarn: OTROLIGT dålig hemjobb av #8 och hakning istället..... underkänt!

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Odds på 1-2 nu då.....
Å Sunken inne ...

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Viken otroligt seg match att kolla på.........

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
För mycket lira just nu i Bif, för få som spelar klart situationerna och gör skit jobbet.
Hur många puckar kastas bort nu för man vill gliiiida på byte.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Första perioden klart till poäng till Örebro.
Tyvärr är vi i vissa byten alldeles för dissorienterade i egen zon.
Passningsspelet är riktigt dåligt men framförallt i uppspelsfasen då det leder till att vi får anfall på anfall på anfall på oss.
Nu måste samtliga kedjor höja sig ordentligt om det ska bli poäng.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Måste vara udda för spelarna att se en massa folk på läktarna och höra ljudet från 10-12 stycken.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Funderade över förra matchen varför inte Sjödda utnyttjar timeouten? Har ännu inte sett en sådan, eller har jag missat det?

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
{5915}: Vi ska ändå ta 3 pinnar idag. Styr upp det här till andra så.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
bänknötarn: Det behöver inte alltid vara inställningen det är fel på när det ser ”oengagerat” ut.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Forsberg 1978: Ja dom är kart närmare att över detta än vi, dom har inte fått något PP än heller och det kommer...nu vill jag sett ras i andra med 2--3 puckar i nät

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
blackredberry: Hur många matcher denna säsong har Brynäs lyckats ändra matchbild? Räkna med fortsatt holmgång och stenhård kamp för en pinne.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Slappt och oengagerat, måste upp ett par klasser om vi ska vinna ikväll.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Vilket jävla skitspel vi bjuder på!!!

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
{5915}: Phu! 1-1 får man vara nöjd med. Bröderna Spink har lekstuga.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
{5915}: Ja var rädd för det. Vad beror detta på? Är man julslöa och bekväma? Inge kul att spela match på hemmaplan?

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
{5915}: Amen!

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
{5915}: Nejdå, sitt ner i båten! :) Första ännu.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Karlskronamatchen i repris.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Leonardo: Ja emellanåt tycker jag vi spelar lite tråkigt. Är inte så förtjust i "glida genom mittzon på raka ben och dumpa ner i hörnet"-hockey.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
bänknötarn: Ser "lite" ut som i början av säsongen planlöst o virrigt sista 5

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Gillar Palushajs kreativitet varje match. Grymt bra.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Brynäs IF - Örebro HK 1-1

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Forsberg 1978: hur fan kan dom sätta in dom mot spink bröderna bläää

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Leonardo: Många i den femman på isen som inte direkt gjorde säsongens bästa byte....

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
blackredberry: Det där målet satt man nästan o väntade på, lite virrigt i besluten emellanåt..

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Hur jävla svårt ska det vara att få ut PUCKJÄVELN!!! FAN!!!

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Skitmål ....

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Riktigt veligt spel i egen zon där!

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Fy fan.......
MÅSTE börja producera i PP, Örebro en flipp puck å med i matchen igen

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Håller med!
Miller är rätt seg men ruskig balans på grillorna. Och stark fysik.

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
bänknötarn: He, he nä.....fan Miller är stark med puck han är en av få som kan rafsa till sig pucken efter sarger....tycker dock Örebro äter sig in sakta i matchen med aggressivt spel

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Ölund ser pigg ut!

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Just i detta nu 5p upp till plats 4-6. Det trodde man inte för en månad sen!

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Lindström: Faan att Ölund skall göra den där sista passningen

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
bänknötarn: Jensen e för seg i PP

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Leonardo: Kan man hopps på ett PP med lite fart nu då..

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Leonardo: Verkar som örebro sätter extra press på Jensen i PP. Har de smygläst i Brynäsboken kanske? ;-)

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
bifhjärta: snyggt! Bettat på stor hemmaseger! Känns som en av de klaraste idag tillsammans med Luleås som redan gått in

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
bifhjärta: Helt rätt utvisning inte handboll detta

Sv: Matchtråd Brynäs - Örebro 30/12
Go start!!!!

« · 1860400 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)