1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779369 inlägg · 7967 ämnen

Modo-Brynäs IF


Sv: Modo-Brynäs IF
Dags för Bäckström och bicek att göra en balja var

Sv: Modo-Brynäs IF
Falken:
Domaren e ju tokköpt

Sv: Modo-Brynäs IF
Nu är det bara att gasa på.

Sv: Modo-Brynäs IF
Men det är ju sjukt. 3-3 nu, fucking jävla...

Sv: Modo-Brynäs IF
3-3 .. någon som känner igen sig?

Sv: Modo-Brynäs IF
Ahlbom: och kommande...
Säger bara, in med några till i frysen hos Boork och ta hem Gynge ett par matcher. Han vet var målet finns.

Sv: Modo-Brynäs IF
.....................

Sv: Modo-Brynäs IF
Ahlbom: varenda gång nån buar i övik åker man ju ut ....nästan.....kan ju ta en erfaren domare dit.....SKIT

Sv: Modo-Brynäs IF
JÄVLA SKIT!

Sv: Modo-Brynäs IF
power81: känns viktigt att klara av denna utvisningen

Sv: Modo-Brynäs IF
Huge: Och Mårrrgan ångar på......

Sv: Modo-Brynäs IF
men va fan håller domarjäveln på med??? hur många utvisningar har vi haft egentlöigen?? och MoDo helvetet har väl haft typ 1

Sv: Modo-Brynäs IF
Bra webbkommentator, men jag begriper inte varför han betonade ordet "Brynäs" när han nyss lät väldigt förvånad:

"4 minuter spelade av tredje perioden och det är BRYNÄS som leder...."

Precis som om det skulle vara speciellt förvånande? :-)

Sv: Modo-Brynäs IF
Hoppas att trumman skjuts sönder snart, fruktansvärt irriterande bankande.

Sv: Modo-Brynäs IF
Lallarvarning på Team Morgan?

Sv: Modo-Brynäs IF
Phew, tack för den.

Sv: Modo-Brynäs IF
Falken: Gör vi 4-2 så KAN det bli en pinne ikväll. Hade suttit som en kirurghandske!

Sv: Modo-Brynäs IF
MEN FÖR HELVETE

Sv: Modo-Brynäs IF
Det vore väldigt skönt om vi kunde få in 4-2. Då kan man andas ut ett tag i alla fall.

Sv: Modo-Brynäs IF
90Steen_: Don´t push your luck...
Vi vill ju ha våra guldklimpar hela till SM-finalen. :-)

Sv: Modo-Brynäs IF
Ojoj vad skönt det skulle sitta med 2-4 nu !

Sv: Modo-Brynäs IF
Huge: Jo iförsig .. men vi får väl se ! Skulle inte tacka nejj till Sjödin i TK heller.

Sv: Modo-Brynäs IF
90Steen_: Varför inte?
Fick Åkerman chansen så....

Sv: Modo-Brynäs IF
wap.hockeysnack.com
5-3 blire till dasspappren,bara så att ni vet.MongoMorgan.J har bestämt att mOdO ska vinna.

Sv: Modo-Brynäs IF
Falken: Ja, så kan det ha varit. Eller så tappade Ole-Gunnar tvålen i duschen.

Sv: Modo-Brynäs IF
Huge: Jag tror inte Bengt-Åke kommer ge Dacke chansen. Vet inte varför, men känns bara så.

Sv: Modo-Brynäs IF
sylf: Nä, det tror jag inte. Iofs var han ju mer offeniv innan han stack till NHL, men nu är han ju en betydligt mer komplett spelare. Måste ju vara given i Tre Kronor nästa gång det är dags för turnering.

Sv: Modo-Brynäs IF
sylf: Ja, men på något sätt gjorde dom det ihop. Larsson kanske skrek något fint på bänken.

Sv: Modo-Brynäs IF
Falken: Det lustiga är att Larsson/Solskjaer inte ens spelade ihop.Den ena bytte av den andra.......

Sv: Modo-Brynäs IF
Huge: Undrar om Dackell nånsin varit bättre?

Sv: Modo-Brynäs IF
Vi får se upp med Larsson och Solskjaer i den tredje perioden.

Viktigt att ha en ledning med oss in i den tredje perioden. Nu håller vi åt och tar inga utvisningar så ska nog det här gå bra.

Sv: Modo-Brynäs IF
Bra period från vår sida. Spets hade ett ribbskott vid 1-2.
Dom tar över sista halvan pga alla PP.
Dackell banans gigant.
Allt enl webben.

Sv: Modo-Brynäs IF
Falken: känns som domarn gör sitt bästa för att hålla Modo kvar i matchen... och ES mest enögda publik håller såklart med!

Sv: Modo-Brynäs IF
Falken: En annan oroande trend är att det blir mål på returer från Adam Anderssons bössa...

Sv: Modo-Brynäs IF
Håller vi detta är det riktigt otroligt! Bästa, Viktigaste och Skönaste segern för säsongen isf!:D .. och en fjärdeplats i tabellen!:D

Sv: Modo-Brynäs IF
wap.hockeysnack.com
Huge: Deny everything. Backa hem och slå icing ;-)

Sv: Modo-Brynäs IF
Falken: Ö-vik heter trenden!

Sv: Modo-Brynäs IF
Men jävla *****!! Man kan se en klar trend. Efter varje mål får vi minst en utvisning mot oss.

Sv: Modo-Brynäs IF
Snälla håll det denna gången!

Sv: Modo-Brynäs IF
sylf: Räddade en given kvittering.

Sv: Modo-Brynäs IF
hookinghookinghookinghookinghookinghooking

ÅK SKRIDSKOR!!

Sv: Modo-Brynäs IF
20 Lindgren: Japp, snart ringer det!

Sv: Modo-Brynäs IF
37.44: Här vi går igen...

Sv: Modo-Brynäs IF
Huge: Vad gjorde han där?

Sv: Modo-Brynäs IF
wap.hockeysnack.com
Huge:Stod det på 377?

Sv: Modo-Brynäs IF
Danne räddar liggande en puck på mållinjen.

Danne Johansson.

Sv: Modo-Brynäs IF
20 Lindgren: Nu är det dags för de okklädda att ikläda sig Pampers boy och hålla tätt i två minuter. mÅdÅ ska inte få sätta tredje raka överläget!

Sv: Modo-Brynäs IF
sylf: Ännu en utvisning. 3-3 hägrar.

Sv: Modo-Brynäs IF
Gissa vad. Boxplay igen...

Sv: Modo-Brynäs IF
20 Lindgren: Kanon!! Förlorar vi nu är det Kristans fel!

« · 811917 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)