1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779427 inlägg · 7967 ämnen

Modo-Brynäs IF


Sv: Modo-Brynäs IF
Jompe: Såg också det.Men eftersom det står 0-1 och det är spel i den 5:e minuten så tror jag på Hockeyligan.

Sv: Modo-Brynäs IF
wap.hockeysnack.com
Dackell

Sv: Modo-Brynäs IF
Bissett19: Ehhh, Ja?

Sv: Modo-Brynäs IF
sylf: Jaså, Hockeyligan funkar. Då kliver jag över dit. Hockeyligan som brukar envisas med att 31. Daniel Widing är 31. Kim Sunna.

Sv: Modo-Brynäs IF
sylf: Det kanske är ngn sorts bluffsändninga a la kultfilmen "The Sting", där dom fejkade ett galopprace för att lura åt sig stålarna av en bigshot.
Ngn som satsat? :-)

Sv: Modo-Brynäs IF
20 Lindgren: Spelar väl mindre roll,31 sitter ju ändå på bänken!

Sv: Modo-Brynäs IF
Huge: Eller Capricorn One där de fejkade en månresa. Matchen kanske inte alls äger rum??

Sv: Modo-Brynäs IF
Huge: JÄVLAR!! Där rök veckopengen!!

Sv: Modo-Brynäs IF
Jompe: Eller så är det bara så enkelt att Johan Alcén bytt namn till Johan Alkén, vilket kommentatorn på sportradion verkar antyda!

Sv: Modo-Brynäs IF
wap.hockeysnack.com
Nickedockor är det bekräftat med 0-1?

Sv: Modo-Brynäs IF
65selander: Vi är inte säkra, matchen kan va en fejk.

Sv: Modo-Brynäs IF
65selander: JA.

Sv: Modo-Brynäs IF
Pontiac, Sandviken: Alkisen brukar jag kalla hans pappa för. Med det bara i inofficiella sammanhang.

Sv: Modo-Brynäs IF
sylf: :-))

Sv: Modo-Brynäs IF
65selander: 0-1 Dackell efter 3:19

Sv: Modo-Brynäs IF
sylf: rykten går att modo har lagt ner verksamheten satsar allt skithuspapper

Sv: Modo-Brynäs IF
sylf: 377 ljuger aldrig ;)

Sv: Modo-Brynäs IF
20 Lindgren: Haha, Pecka? Alkis? Det låter mycket suspekt, må jag säga. Eller, det kanske var därför han skrek så mycket under tiden man hade honom som fotbollstränare. Abstinensen :)

Sv: Modo-Brynäs IF
Anemyr: 377 är bäst!! Huges bibel:-)

Sv: Modo-Brynäs IF
65selander: Ja, det är bekräftat. Webbgubben försöker tjata det till att Mattias Timander ska få en assist på det.

Sv: Modo-Brynäs IF
Nu har cyklopen hittat en till BIF utv.

Sv: Modo-Brynäs IF
sylf: Nu har de brunnit till för kommentatorn: Sundström & Skröder är svenska motsvarigheten till Man Utd (Larsson & Solskjaer)

Sv: Modo-Brynäs IF
Jaha, 1-1 då.

Sv: Modo-Brynäs IF
wap.hockeysnack.com
Trodde vi hade värvat bättre spelaren än Timander. Go Go Sätra boys

Sv: Modo-Brynäs IF
Kom igen nudå, 1-2 innan paus!

Sv: Modo-Brynäs IF
Dags för Bicek och ett kliniskt avslut....

Sv: Modo-Brynäs IF
sylf: Nu har cyklopen hittat en mÅdÅit att placera på bänken.

Sv: Modo-Brynäs IF
96 Artisten: Vilket mongo!! Humle & Dumle möjligen!

Sv: Modo-Brynäs IF
synd att Kristans nolla sprack, han hade ju chansen på elitserierekordet .. aja, 1-1 borta i Ö-Vik är absolut godkänt. Nu tar vi dom! ; )

Sv: Modo-Brynäs IF
Pausunderhållningen på webradion: Samma musikband match efter match?

Sv: Modo-Brynäs IF
Lutar åt Bifvinst det här...go tigers go go go !!!

Sv: Modo-Brynäs IF
20 Lindgren: De verkar ha fixat det där med Sunna och Widing nu. Det har i alla fall funkat i tidigare matcher...

Sv: Modo-Brynäs IF
Westergren: BÄCKIS!!

Sv: Modo-Brynäs IF
AD: gjorde assist :)

Sv: Modo-Brynäs IF
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT!

Sv: Modo-Brynäs IF
AD: Härligt jobbat!!

Sv: Modo-Brynäs IF
Molin på ass av Bäckis. Skönt!

Sv: Modo-Brynäs IF
arnio: Njae... 105 minuter kvar till Ostens rekord. Och så blev det 1–2 av Molin (Bäckström)

Sv: Modo-Brynäs IF
AD gjorde assist? Nä, AD gjorde mål. 0–1 Andreas Dackell. Du ligger efter, AE... :-)

Sv: Modo-Brynäs IF
Spets skjuter i ribban. Synd att det inte blev 3-1, hade varit väldigt skönt...

Sv: Modo-Brynäs IF
20 Lindgren: där fick du till det :)

Sv: Modo-Brynäs IF
Så jävla tråkigt med alla dessa utvisningar. När det verkar som om vi har tryck och chans att gå ifrån lite tar vi/får vi en utvisning. Håll tätt!

Sv: Modo-Brynäs IF
jahapp .. inget bra bp idag

Sv: Modo-Brynäs IF
2-2, Fan! Inga mer utvisningar nu!

Sv: Modo-Brynäs IF
Falken: Räcker ju att kliva in på isen däruppe så åker man på en tvåa,minst!

Sv: Modo-Brynäs IF
Ska det bli 3-3 igen?

Sv: Modo-Brynäs IF
MoDo som är såååå dåliga i PP...KUKEN!

Sv: Modo-Brynäs IF
sylf: Något i den stilen ja.

Sv: Modo-Brynäs IF
SÅ jävla fint!

Sv: Modo-Brynäs IF
PP-mål! Danielsson från Dackell.

« · 811762 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)