Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Peja:
Det finns även en risk med att ta hutlösa priser och det är att folk inte har lika mycket pengar över att gå på de "vanliga" matcherna.
Det finns även en risk med att ta hutlösa priser och det är att folk inte har lika mycket pengar över att gå på de "vanliga" matcherna.
Sv: A proposito de nada
mk: Ja, det är ett marknadsmässigt pris, precis som Lucas Carlssons lön i Djurgården är. Däremot tycker jag ändå att man kan ha olika åsikter kring huruvida det marknadsmässiga priset är vettigt utifrån ens egna åsikter. Det blir dock en slags exkludering med dessa biljettpriser, tycker jag.
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Mormor fixade ett guld och räddade upp kvalserier. Upp och ner och ut i kvarten. JA har typ lika många Hz över säsongerna inkl ett litet magplask i HA och ännu inget guld.
Consistency är inget som vi jobbar med i Brynäs Tigers till skillnad från tex Finallefteå.
Mormor fixade ett guld och räddade upp kvalserier. Upp och ner och ut i kvarten. JA har typ lika många Hz över säsongerna inkl ett litet magplask i HA och ännu inget guld.
Consistency är inget som vi jobbar med i Brynäs Tigers till skillnad från tex Finallefteå.
+ 1
Sv: A proposito de nada
mk: kommer ihåg när Sundlöf sa att nu finns det inga undanflykter när han levererade Berglund och Berra.
+ 2
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Såg den oxå.
Det är inte lätt att hålla ordning på alla sina uppställningar..
Men han kanske menade Thomas Bulan?
Jaja
Det är inte lätt att hålla ordning på alla sina uppställningar..
Men han kanske menade Thomas Bulan?
Jaja
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Bulan är en annan ruggig chans värvning som Alcen "lyckades" med. Var rätt låga odds på att Bulan skulle fucka sin karriär. Men där gick Alcen all in....
Märkligt att Alcén värvade Berglund eftersom de spelade tillsammans säsongen 20-21 var sundlöv som värvade Berglund.
Märkligt att Alcén värvade Berglund eftersom de spelade tillsammans säsongen 20-21 var sundlöv som värvade Berglund.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Ska man sitta och läsa dina sura kommentarer om utematchen nu ända fram till match och sen två veckor efter det.
Kul...
Som någon sa. Gå inte. Jag betalar inte priset till en konsert om jag tycker att det är för dyrt. Då struntar jag i det. Ganska enkelt.
Kul...
Som någon sa. Gå inte. Jag betalar inte priset till en konsert om jag tycker att det är för dyrt. Då struntar jag i det. Ganska enkelt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jugge: Det märks att du inte tittat på VM
Nu är det ju nya regler som gör att domaren inte blåser av vid minsta kontakt. Vilket fått spelarna att resa sig upp efter att dom varit i backen. För blåser domaren och sjukvård kommit in så måste dom gå av 1 minut innan man kommer in igen.
Så ingen ligger kvar.
Detta tycker jag ska införas i hockeyn oxå, typ.
Domaren blåser inte av bara för att en spelare har ont.
För så ont har man sällan. Som det är nu så ligger man kvar för att man har tagit efter fotbollen.
Som nu har ändrat.
Nu är det ju nya regler som gör att domaren inte blåser av vid minsta kontakt. Vilket fått spelarna att resa sig upp efter att dom varit i backen. För blåser domaren och sjukvård kommit in så måste dom gå av 1 minut innan man kommer in igen.
Så ingen ligger kvar.
Detta tycker jag ska införas i hockeyn oxå, typ.
Domaren blåser inte av bara för att en spelare har ont.
För så ont har man sällan. Som det är nu så ligger man kvar för att man har tagit efter fotbollen.
Som nu har ändrat.
+ 1
Enligt dig och många andra så skulle ju Alcén matchat Wikens bud oavsett.
Alcén tyckte ju som jag att det inte var värt den kostnaden som skulle komma med LC.
Men nu helt plötsligt så är det ocker och oskäligt med ett matchpris..