1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779375 inlägg · 7967 ämnen

Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15


Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Alla vi som vill se Slovak i PP klappar nu ...

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Steenm: Blir fel med bara en rightare i pp...

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Har svårt att se att vi kan torska mot ett lag där Martin Johansson är en bärande spelare.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Brynäs släpper till rätt mycket i slottet. Annars bra period, men lite för få skott... Inte för att Örebro var mycket bättre där.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Går Brynäs runt på 7 backar? Lite speltid på Bertilsson, skadad?

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Stabil första. Hoppas vi vågar lite mer i andra. Fyll på med backarna och skapa lite längre anfall

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Spela slovak i PP!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Jajjen:
Mmm...i tors spelade Bertil lite mindre men idag ganska jämnt
Kanske vill hålla igång Westlund o hålla övriga lite fräscha

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Mm försvaret stabilare iallafall. PP kan vi mycket bättre. Jämn match.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
krobbe: Ja, lite safety first och fullt förståeligt.
Bra läge för Blomman som passar istf att avsluta själv. Annars viktig med sin tyngd, spelsinne, bra puckvinnare och targetplayer sas.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Och Brynäs ställer upp i box i 5 mot 5...

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Brynäsgubbe: Nu kommer Brynäs göra mål!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Forsberg 1978: Dags att se över första PP formationen...

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Forsberg 1978: Varför värvar man en PP back och sätter han på bänken??

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Härlig blindpass Niinimäki...

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Rossa: TJ agerar när vi har 7% i PP..

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Lindström: oj vad fel jag hade tog ju nästan en minut att komma in offensiv zon!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Kvalité nu kära Brynäs

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Lindström: Ja troligen är det så😢

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Nu lägger vi ner klagandet det ser ganska bra ut idag!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Bratwursten: Visst....

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Rossa: såklart....

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
honken21: Helvete!!!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Vilket JÄVLA försvarsspel!!!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Forsberg 1978: snart 2-0

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Blomqvist har förmågan att gå bort sig fullständigt i försvaret.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Näe, nu är det mörkt. Nytt BP.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
TJs game plan sprack just... 0-0 & ev 3-3..

Vart är Blomman, Nordan, Rödin?

2-0 & redå nu då..

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Djoos usel både bakåt och framåt men Pappa var bra.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Tycker förövrigt inte Blomqvist ska lira med Wallace och Niinimäki. Den kedjan skapar många öppna lägen. Då har vi inte råd med en forward där som inte sätter puckarna.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Otippat😠😠😠

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Fy fan va less jag blir på Blomqvist, måste skrivit kontrakt som anger speltid, kan inte finnas någon annan förklaring.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Och Brodin missar sitt sjuttioelfte friläge för säsongen. Man vet att han missar.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Agera i båset för faaaaaAAAAAn

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Vad gör Blomqvist som är så jävla bra o som gör att han får spela i alla former?😠😠

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Tack för idag då.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Bratwursten:
Då var den matchen avgjord.. Tråkigt, men inte oväntat.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
70 Rodrigues: Men för FAAAAAAAAAAN!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Slashing i bröstet på Brodin va?

2-0, njut av "grundspelet" i egen zon!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Kanske kan TJ avgå nu?

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Jaha... Risk att den lördagkvällen förstördes för gott :-/

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
När lärde sig Martin Johansson att skjuta -.-

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15

Lite klassiskt "momentum" när vi går in och spelar bedrövligt PP. Efter det kommer skiten mot oss som ett brev på posten...


Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
2 matcher hade dom fokus/inställning till, ser för JÄVLIGT ut i egen zon.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Jag gillade MJ när han lirade i Brynäs, men fick inte tillräckligt med speltid... vems fel var det månne?

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15

Sådär, då har Blomqvist och Westlund ordnat varsitt baklängesmål. Ordningen är återställd.

Nä, men kom igen nu Brynäs. Vi ska ha nästa mål!


Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Egentligen ingen större skillnad mot för när Brynäs vann mot Örebro på straffar, förutom att Brynäs var hypereffektiva i PP i den matchen. 

Så fort Brynäs hamnar i underläge känns ju matcherna helt körda. Verkar inte finns någon mental styrka och spelmässiga grunder att kunna förhindra rasen när motståndarna får medvind och öser på framåt.  

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
HAHA EN PARODI DETTA!!!!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
honken21: vi lär ju inte göra mål i bp

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Zappaholic: Fyfan att detta jävla lag saknar moral

« · 1651730 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)