1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779358 inlägg · 7967 ämnen

Oskarshamn-Brynäs 20/3-05


Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Torsk eller tappad pinne idag=Brynäs spelar allsvenskt
Vinst med 1-2 mål=vi gör uppmed lif och saik om andraplatsen
Vinst med 3 mål eller mer=vi spelar i Elitserien
Enkelt, va?

RavenLord: Kul att höra! Du vet väl vad världen tycker om bandi?

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Lilljanne: Ja och vi bönder tycker likadant om Världen

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
RavenLord: Att den är rund och röd?

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Lilljanne: Exakt

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Lilljanne: Det ligger nog en hel del i din bedömning är jag rädd. Vi får se vad det blir i dag.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Namtrac: "Vet inte vem Tom Linder är men om han har armar och gör fotspår i nysnö så är han välkommen som sjunde back istället för Nr 3 i mina ögon."

Det där var nog den bästa och roligaste kommentar jag läst här tror jag *ler*

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Laget enligt swehockey:


SOLING, Jonas 15. JOHANSSON, Jacob 27. SJÖGREN, Christian
4th Line 36. LIND, Mikael 20. BERGERON, Marc-andre

--------------------------------------------------------------------------------

12. DACKELL, Andreas 22. SACHL, Petr 9. MALMSTRÖM, Henrik
3rd Line 3. JOHANSSON, Daniel 4. PHILLIPS, Chris

--------------------------------------------------------------------------------

29. PETROVICKY, Ronald 62. WAHLBERG, Mikael 23. DANIELSSON, Björn
2nd Line 8. BJÖRCK, Jesper 5. KUPARINEN, Mikko

--------------------------------------------------------------------------------

21. MOLIN, Ove 24. MIETTINEN, Tommi 39. VIITAKOSKI, Vesa
1st Line 7. SJÖDIN, Tommy 28. CASSELSTÅHL, Daniel

--------------------------------------------------------------------------------

Goalkeepers 25. JOKELA, Antti
1. HOLMQVIST, Johan

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Gusten: Ursäkta en oinvigd, men hur länge har Micke Lind spelat back?

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Gusten: Ett jäkla hattande med femmorna.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
ståpäls: Ja va f*n gör han där??

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
88Lindkvist: Har Brynäs fyra bättre centrar än Micke Lind borde dom spela final mot FI istället för kvalserien.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Fan Oskarshamn har tryck och Honken har räddat ett par riktiga lägen

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Satan 3-5 spel i 1:11.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Hm, utvisning. För många spelare på isen. För Brynäs alltså.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Gusten: kan man lyssna på matchen ngstans?

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
leek: Vet inte. Nu ännu en BIF-utvisning...fan vi blir nästan utspelade

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Någon som ser matchen på tv? Verkar ju inte gå speciellt bra för våra tigrar iaf.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
leek: Det är väl sportradion då, kanske. Se matchen går ju tydligen inte. Inte hos mej i alla fall. Av någon outgrundlig anledning är Sportexpressen spärrad! Det gick ju att få in kanalen gratis i torsdags ju. Jag tror jag går upp i limningen...

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Falken: verkar som dom drar på sig på tok för många utvisningar.....inte bra

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Kvalserien just nu:

Malmö Redhawks - Leksands IF 0-0
IK Oskarshamn - Brynäs IF 0-0
Skellefteå AIK - Nyköping HC 2-0

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
11-4 i skott till Oskarshamn efter 15 min

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Vad i hela friden håller dom på med?

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Ooo, en utvisning för Oskarshamn. Vore ju inte helt tokigt med 0-1 (1-0 till Brynäs alltså).

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Falken: 0-0 och utspelade av Oskarshamn. Så "bra" är Brynäs just nu. Det är väl tur att inte Sportexpressen funkar. Man slipper se pinsamheten...

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Falken: ja tyvär så står det 0-0 efter första perioden, illa vu får dom göra mål i nästa

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Falken: Jag ser den på Sportexpressen.

Bäst i Brynäs: Phillips (spelar nästan nonstop) Miettinen (en av få som åker skridskor) och Brynäsklacken!
Oskarshamn bästa laget i första perioden...NU börjar nervositeten gå över till övernaturlig nivå

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Vi slipade till skottstatistiken iaf till slutet. 11-9 till Oskarshamn.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Clarence: Har du canal digital + familjepaketet?

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Nu vore det ganska roligt att lyssna vad Fleming har att säga i omklädningsrummet. Kan gissa att inte kan vara speciellt nöjd i alla fall.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Oskarshamn bästa laget i första! Brynäs har skapat en riktig målchans. Och det mot det på pappret sämsta kvallaget. Brynäs och malmö spelar inte i Elitserien nästa säsong.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Flemming är nog inte i brynäs för att skaffa kompisar :)

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
leek: Nä dom har han i Leksand!

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Lilljanne: aämre lag brukar hålla i mot ungefär halva matchen sedan kommer målen för brynäs....vänta och se

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
leek: Den här matchbilden har man sett mååånga gånger med Brynäs i huvudrollen. Ett sent 1-0 mål för IKO och vi får kämpa för en pinne. Hoppas nästan på ett snabbt IKO mål så spelarna VAKNAR i tid

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
leek: Visst, vi spöar oik. Men med så många underpresterande spelare går det inte att orka med riktiga hockeylag. Saik hade haft en tvåmålsledning om Brynäs spelar så här mot dom i en period.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Nu har den andra börjat. Nu jävlar ska dom gasa på.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Vad har hänt i andra perioden? någon som vet?

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Bra, nu har Oskarshamn fått en utvisning. Kom igen NU!

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Ännu en utvisning för IOK. Dock "bara" fem mot fyra då den tidigare utvisning redan var avklarad.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Resultaten i Kvalserien just nu:

Skellefteå AIK - Nyköping HC 4-0
Malmö Redhawks - Leksands IF 1-1
IK Oskarshamn - Brynäs IF 0-0

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Falken: Soling 0-1

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Falken: 0-1 till brynäs nu

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Faaaaaaaaaaaaaan va skönt!

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Jävlar var gött!!

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
JAAAA var det PP?

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Någon som ser matchen. Vi verkar ju i alla fall ha kommit igång riktigt rejält nu. 18-7 i skott i andra perioden till Brynäs.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
leek: Nej, det var inte PP.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Falken: Ser matchen.. Brynäs hade tryck hela tiden men dom hade svårt att få in pucken.. Leinonen har räddat kvar Oskarshamn i matchen

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Brynäs är bättre än o-hamn! Det är stort.

Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Falken: Ett helt annat Brynäs i andra. I princip ALLA spelare har höjt intensiteten i skridskoåkningen och hjälper varandra att skapa tryck i anfallszon. Men det är nästan frapperande att se uddlösheten i avsluten. Phillips missade t.ex öppet mål, Bergeron har haft minst två superlägen i slottet.
Hoppas på ett snabbt 2-0 mål i sista nu...annars kan det bli onödigt spännande...huvva

« · 525512 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)