Inlägg: 1188498
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 17/10 2009
Huge: Spekulerar gör du ju knappast. för det måste man ha en åsikt
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 17/10 2009
GävleLasse: "Spekulerar gör du ju knappast. för det måste man ha en åsikt"
Min åsikt är att du bara spekulerar när du påstår det...
Min åsikt är att du bara spekulerar när du påstår det...
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 17/10 2009
GävleLasse:
Inget är så uppfriskande på en lördagmorgen än ett klassiskt käbbel mellan Huge och Gävlelasse;-)
Inget är så uppfriskande på en lördagmorgen än ett klassiskt käbbel mellan Huge och Gävlelasse;-)