Inlägg: 1225825
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - BIF
teddykgb: "Riktigt, tycker tom 1 pinne ger bragdguld..
Slängde in en tusing på VF seger..kan åtminstonde få lite deg om vi nu ändå skall torska.."
Där rök den tusingen;) Men det får det vara värt!!?:D
Har tyvärr inte sätt matchen idag.. Men järnkroks pass fram till Somervuori ger mersmak..
Så sjukt härligt!!!
Slängde in en tusing på VF seger..kan åtminstonde få lite deg om vi nu ändå skall torska.."
Där rök den tusingen;) Men det får det vara värt!!?:D
Har tyvärr inte sätt matchen idag.. Men järnkroks pass fram till Somervuori ger mersmak..
Så sjukt härligt!!!
Slängde in en tusing på VF seger..kan åtminstonde få lite deg om vi nu ändå skall torska..