Inlägg: 1244124
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Molin får gärna fortsätta för mig, men i en uttalad defensiv kedja.. I en av två toppfemmor har han inte att göra, det är om inte mest pinsamt för brynäs att man inte har bättre att komma med än att spela defensivskicklige Molin i en kedja som ska stå för tyngd framåt.
Tror dock han lägger av nu. Och du blir en hundring fattigare.. men man vet aldrig, han är seg
Tror dock han lägger av nu. Och du blir en hundring fattigare.. men man vet aldrig, han är seg
MarcusElving: Jag har ju satt en hundring på att Molin fortsätter, så honom lär vi få dras med även nästa säsong.
Till Gurras stora fasa... ;-)