Inlägg: 1246367
Svarskommentarer
Sv: Ove Molin lägger rören på hyllan.
Tycker han gör rätt som slutar.. Förväntar mig dock att hans tröja snart förgyller taket i Läkerolen..
Om man ska hitta något negativt så vore det ju lite häftigt att se han spela med Molin den yngre om något år. :)
Allt har sin tid..
Om man ska hitta något negativt så vore det ju lite häftigt att se han spela med Molin den yngre om något år. :)
Allt har sin tid..
Sv: Ove Molin lägger rören på hyllan.
Kungen abdikerar och våran frälsare och herde går ur tiden.. Ove..R.I.P.
Surt att Ove lägger av då han har ett år kvar men ändå respekt att sluta med flaggan i topp...
Ett sista gulf 2010 för Ove...
Surt att Ove lägger av då han har ett år kvar men ändå respekt att sluta med flaggan i topp...
Ett sista gulf 2010 för Ove...
Redigerad kommentar
Här har man en deal med MarcusElving om en hundring, där jag satsat på att Ove fortsätter ytterligare 1 säsong.
Där hade man verkligen fel (hörde du det, Lasse???)
Hur ska jag nu göra för att skylla ifrån mig? :-)