Inlägg: 1282680
Svarskommentarer
Sv: Vem ska ersätta Hansen?
Förstår inte riktigt varför alla vill sära på Silfver-Järnkrok-Rödin? Ändå den kedjan som fungerat absolut bäst hittills.
Sen håller jag med om att Somervouri måste ha en lite rappare spelare brevid sig. Jag tycker att detta ältande med Dackell ihop med Nordqvist och Eero sabbar hela den kedjan.
Skulle vara intressant om dom testade tex Sandin ihop med Eero och Nordan, men den dagen dom särar på Eero och Dacke får vi nog vänta väldigt, väldigt länge efter.
Men om man skulle titta på kedjor så vore det intressant med något liknande..
Silfverberg-Järnkrok-Rödin
Somervouri-Nordqvist-Sandin
Kahnberg-Granström-Lauritzen
Dackell-Hansen/Sundström-Wännström
Har aldrig sett Rensfeldt lira så säger ingenting om honom :)
Men snart blir jag/man riktigt irriterad om Dacke fortsätter i förstalinan. För även om vi bara är läktarcoacher enligt Huge och måste inse våra begränsningar så är det bara inse, vem man än är att om Brynäs ska gå framåt i utvecklingen och bli bättre så kan vi inte ha Dackell i en förstakedja, så jävla enkelt är det. Lika enkelt som det är att se att Dacke och Eero INTE ska lira ihop. Tror att Eero skulle göra en hel del poäng mer om han lirade tillsammans med en lite rappare spelare.
Sen håller jag med om att Somervouri måste ha en lite rappare spelare brevid sig. Jag tycker att detta ältande med Dackell ihop med Nordqvist och Eero sabbar hela den kedjan.
Skulle vara intressant om dom testade tex Sandin ihop med Eero och Nordan, men den dagen dom särar på Eero och Dacke får vi nog vänta väldigt, väldigt länge efter.
Men om man skulle titta på kedjor så vore det intressant med något liknande..
Silfverberg-Järnkrok-Rödin
Somervouri-Nordqvist-Sandin
Kahnberg-Granström-Lauritzen
Dackell-Hansen/Sundström-Wännström
Har aldrig sett Rensfeldt lira så säger ingenting om honom :)
Men snart blir jag/man riktigt irriterad om Dacke fortsätter i förstalinan. För även om vi bara är läktarcoacher enligt Huge och måste inse våra begränsningar så är det bara inse, vem man än är att om Brynäs ska gå framåt i utvecklingen och bli bättre så kan vi inte ha Dackell i en förstakedja, så jävla enkelt är det. Lika enkelt som det är att se att Dacke och Eero INTE ska lira ihop. Tror att Eero skulle göra en hel del poäng mer om han lirade tillsammans med en lite rappare spelare.
Så här vill jag se laget mot SSK:
Svedberg(Bjurling)
Jonsson-Andersén
Somervouri-Järnkrok-Rödin
Clarke-Sundqvist
Kahnberg-Granström-Sandin
Ekholm-Bertilsson
Dackell-Nordquist-Lauritzen
Silfverberg-Rensfeldt-Wännström
Avb:Löf/Berglind-Sundström-Larsson"
Visst helt ok men Dacke måste spela i förstakedjan !!!