Inlägg: 1287600
Svarskommentarer
Sv: Team Molin - Timrås Veteraner på Lördag kl:16.15
Tom, Tom supertom, Supertom Bissett.
Jag skojar inte nu när jag skriver detta. Jag läste denna artikel om Tom Bisset och tårarna bara kom, fan vilken kedja vi hade i Molin, Bissett, Larsson. Ojojoj Vilken finalserie det var mot Modo (Match fyra och Toms vändningen)...ja det var bättre förr..
Jag skojar inte nu när jag skriver detta. Jag läste denna artikel om Tom Bisset och tårarna bara kom, fan vilken kedja vi hade i Molin, Bissett, Larsson. Ojojoj Vilken finalserie det var mot Modo (Match fyra och Toms vändningen)...ja det var bättre förr..
Kan någon typ filma när Ove hyllas, de lär väl knappast sända den delen på TV.. Missar ju matchen imorgon men vill verkligen se allt.
Gör en broder en tjänst och FILMA!!! =)