Brynäs IF

713248 inlägg · 7953 ämnen

Team Molin - Timrås Veteraner på Lördag kl:16.15

1287631 · » Till forumet


Sv: Team Molin - Timrås Veteraner på Lördag kl:16.15
arnio: Tänk om han fått fortsätta några år till.. Kan inte fatta hur man kunde släppa honom. HUr som helst. Ingen tvekan vilken som är kvällens mest intressanta match. Elitserielunken får stå åt sidan bara för ikväll
Kommentera

Sv: Team Molin - Timrås Veteraner på Lördag kl:16.15
Tom, Tom supertom, Supertom Bissett.

Jag skojar inte nu när jag skriver detta. Jag läste denna artikel om Tom Bisset och tårarna bara kom, fan vilken kedja vi hade i Molin, Bissett, Larsson. Ojojoj Vilken finalserie det var mot Modo (Match fyra och Toms vändningen)...ja det var bättre förr..
Kommentera

Sv: Team Molin - Timrås Veteraner på Lördag kl:16.15

Kan någon typ filma när Ove hyllas, de lär väl knappast sända den delen på TV.. Missar ju matchen imorgon men vill verkligen se allt.

Gör en broder en tjänst och FILMA!!! =)

Kommentera

Sv: Team Molin - Timrås Veteraner på Lördag kl:16.15
Det skulle vara ruskigt kul med en fet intervju med Bissett. Jag vill veta precis allt om hans liv efter Brynäs (i Brynäs med för den delen). Är det tex. sant att hans son är en riktig hockeytalang?
Kommentera

Sv: Team Molin - Timrås Veteraner på Lördag kl:16.15
Niclas Wallin, 35 år 190 cm 100 kg, intervjuades nyss efter segern. Han hinner väl med en avstickare 17 mil norrut och stärker backbesättningen om 16½ timmar? Så att inte Johan Lindström behöver vara yngst i laget.
Kommentera

Sv: Team Molin - Timrås Veteraner på Lördag kl:16.15
dahl85: HAHA - störtskön!

Jag hoppas hela läkerolen ställer sig upp och vrålar "OVE OVE OVE MOLIN!"

fyfan vad mäktigt!
Kommentera


Sv: Team Molin - Timrås Veteraner på Lördag kl:16.15
ine aning faktiskt tyvärr...

men jag bor i Sundsvall och ställde in allt annat för att åka och se Oves avskedsmatch!! ;)
Kommentera

Team Molin - Timrås Veteraner på Lördag kl:16.15
Är det nån som vet om den matchen sänds på webben eller på canal+, säsongskort e.d ????

Kan ej åka till Gävle :-((((
Kommentera

1287631 · »