Inlägg: 1359412
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
MarcusElving: Tittar du verkligen på matchen?Tycker du fbk är överlägsna?
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Storhonken: Ser du verkligen resultatet, tycker du att Färjestad leder överlägset?
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Storhonken: Nen det gör han förmodligen inte. Hade det inte varit för utvisningarna så hade vi fortfarande varit med.