Inlägg: 1379149
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Zappaholic: Jo, vi har fattat gurras poäng: det är en så jävla mkt bättre prestation att slå ut ett håglöst div2-motstånd, jämfört med att spela jämnt med blivande svenska mästarna och det med 4 tunga skador.
Den enda "så jävla mkt bättre prestation" AIK gjorde, var att dom lyckades få HV i kvarten istf Färjestad.
Och inte ens det var nån egen prestation eftersom det var Färjestad och HV som fick välja och inte dom själva...
Den enda "så jävla mkt bättre prestation" AIK gjorde, var att dom lyckades få HV i kvarten istf Färjestad.
Och inte ens det var nån egen prestation eftersom det var Färjestad och HV som fick välja och inte dom själva...
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Silly Season 2011/12
Zappaholic: Det finns en här inne som man kan behöva förklara några gånger extra för ;)