Inlägg: 1561894
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 21/2-13
tjugo8:Nordan har ju hämnats av en hemlig skada som gjort att hans prestationer inte varit på topp.
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 21/2-13
Carl Lejonkräk:
Den där bortförklaringingen luktar illa
Om man i ES-lunken inte är 100% ska man inte spela, varken Nordan el ledningen har ställt honom vid sidan pga skada, så då är det bara att köra och få prestationen bedömd därefter