Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1604410
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
tjugo8: Var runt 13000 på matchen. Deras arena tar u 12000 så då kan man ju fråga sig vad syftet var med denna match då matchen lika gärna kunnat spelas inomhus.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
atilla:
Sålda ja, men tror du verkligen det var 13' där?
G.Ullevi tar 17' o de använde inte nedre etaget
Har du sett bilderna?