Inlägg: 1622056
Sv: Soling i Tre Kronor
EskilstunaLasse: Jo det stämmer men jag tycker inte man får ut max av järnkrok om han ska vara i slottet. Tycker det är lite synd.
Svarskommentarer
Sv: Soling i Tre Kronor
TobiasR: Fast med snabba inspel så passar Järnkrok i slottet tycker jag, rörlig och har ett bra skott.
Sv: Soling i Tre Kronor
TobiasR: Det är sant. Man skulle kunna ha honom på andra kanten så man kan variera PP't lite. Men de måste ju ha nån på kassen i deras PP.