Inlägg: 1626568
Sv: Försäsongsmatcher
Med risk för att vara tvåa på pucken, vi kör i någon form av träningströja idag eller?
Svarskommentarer
Sv: Försäsongsmatcher
Pigalle:
o andra som funderat på det, tröjan vi spelade i mot Djurgården var förra årets ET-tröja, Alltså inte den nya.
Sv: Försäsongsmatcher
Pigalle: Tror jag inte va? Ser ut som gamla match tröjan utan reklam bara. Är gamla typsnittet på tröjorna.