Inlägg: 1650620
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
mk: Jo, det var skönt med två poäng ikväll. Huge förväntar jag mig inte se till än på några timmar, han är nog kvar i runkbåset på busstation i natt. :)
+ 2
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
munkas: Fy åt satan vad saknaden av Gunde är stor och patetiskt av dom som trodde Djoos skulle ersätta honom tror tyvärr detta blev negativt för hans karriär!
+ 3