Inlägg: 1670317
Nästa säsong
Brodin försvinner,ta tillbaka Rhodin samma speltyp som jag tycker växt sen han lämnade!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsong
faceoff: Jag skulle börja med att göra följande...
- Behålla tränarna.
- Behålla förstakedjan.
- Skriva nytt med Slovak.
- Ta hem Markan och Larsson.
Om allt det mot förmodan skulle gå att genomföra behöver Brynäs "bara" sätta några backvärvningar och ett par karaktärsspelare i anfallsväg så ser truppen väldigt bra ut.
- Behålla tränarna.
- Behålla förstakedjan.
- Skriva nytt med Slovak.
- Ta hem Markan och Larsson.
Om allt det mot förmodan skulle gå att genomföra behöver Brynäs "bara" sätta några backvärvningar och ett par karaktärsspelare i anfallsväg så ser truppen väldigt bra ut.
+ 7
Sv: Nästa säsong
faceoff: Måste vara väldigt jobbigt för en sån som Loob ikväll. Först åker sekten ut och sen går ett sånt fattigt "skitlag" som KHK upp.
+ 5