Nästa säsong
1670332 · Nästa » Till forumet
Sv: Nästa säsong
Peja: Tror dom är kontrakterade fortfarande. Man letar nog nya tjänster...Synd men Ove till vårt PP hade varit en perfekt förstärkning i båset då Petter i första hand har det defensiva..
+ 1
Sv: Nästa säsong
bifhjärta: Mm, kanske är inte Bulan och Petter så dyra heller, om man jämför med Tommy, som trots allt hade ett färskt SM-guld på meritlistan när han kritade på nytt kontrakt. Det kan dock inte vara bra för föreningens ekonomi att Molin och Dackell eventuellt avlönas för att inte göra någonting - har någon koll på om de fortfarande är kontrakterade och om de i så fall faktiskt gör något?
Sv: Nästa säsong
faceoff: Jag skulle börja med att göra följande...
- Behålla tränarna.
- Behålla förstakedjan.
- Skriva nytt med Slovak.
- Ta hem Markan och Larsson.
Om allt det mot förmodan skulle gå att genomföra behöver Brynäs "bara" sätta några backvärvningar och ett par karaktärsspelare i anfallsväg så ser truppen väldigt bra ut.
- Behålla tränarna.
- Behålla förstakedjan.
- Skriva nytt med Slovak.
- Ta hem Markan och Larsson.
Om allt det mot förmodan skulle gå att genomföra behöver Brynäs "bara" sätta några backvärvningar och ett par karaktärsspelare i anfallsväg så ser truppen väldigt bra ut.
+ 7
Sv: Nästa säsong
faceoff: Måste vara väldigt jobbigt för en sån som Loob ikväll. Först åker sekten ut och sen går ett sånt fattigt "skitlag" som KHK upp.
+ 5
Nästa säsong
Brodin försvinner,ta tillbaka Rhodin samma speltyp som jag tycker växt sen han lämnade!
+ 1