Inlägg: 1688148
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Egentligen ointressant så länge vi inte har några liknande mediauppgifter om Rödins tidigare lön, då det är höjningens storlek vi diskuterar.
I övrigt håller jag med: Rödin känns redan nu som en kulturbärare och hoppas att han isf fortsätter att vara det även efter nästa kontraktsförhandling om 3 år.
I övrigt håller jag med: Rödin känns redan nu som en kulturbärare och hoppas att han isf fortsätter att vara det även efter nästa kontraktsförhandling om 3 år.
Btw. Så har vi nog vår nya kulturbärare i Rödin.