Inlägg: 1688222
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
faceoff: Ja, jag hade tagit med Rödin om jag fått gjort listan då jag förklarat att jag i princip ser honom som en värvning.
Svårare är det inte.
Komiskt att du och några andra som gnällt över patetisk diskussion osv, fortsätter älta saken.
Verkar som ni är väldigt måna om att fortsätta tjatet och lägga ännu mer ved på den brasa ni samtidigt försöker släcka.
Komiskt...
Svårare är det inte.
Komiskt att du och några andra som gnällt över patetisk diskussion osv, fortsätter älta saken.
Verkar som ni är väldigt måna om att fortsätta tjatet och lägga ännu mer ved på den brasa ni samtidigt försöker släcka.
Komiskt...