Inlägg: 1688220
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: "Som du alltid hävdat: finns en enkel universallösning som fixar allting: mer folk på matcherna."
Nix, vi kan ha 15000 pers på läktaren men ändå inte fylla på kassakistan.
Handlar om att Bif MÅSTE strama åt utgifterna och minska kostymen.
Nix, vi kan ha 15000 pers på läktaren men ändå inte fylla på kassakistan.
Handlar om att Bif MÅSTE strama åt utgifterna och minska kostymen.
Sv: A proposito de nada
Huge: Jag har fått info idag angående Wilson från en i styrelsen som pratat med Bengtzen. Wilson blev för dyr, det blev budgivning och det stack iväg. Man tyckte inte att det var värt pengarna som det till slut landande på. Han använde uttrycket att för pengarna de till slut blev hade man kunnat behålla Sweatt. Så han vart nog väldigt dyr....
+ 2
Rödin, Johnson, Pudas, Zanetti och Porseland har kostat en del, återstår en center;
Lägg till förmodade löneökningar på vissa plus att långtidsskadade ska ha full lön när hjälpen från försäkringskassans pengar försvinner.
Som du alltid hävdat: finns en enkel universallösning som fixar allting: mer folk på matcherna.