Inlägg: 1833855
Sv: CHL - CHAMPIONS HOCKEY LEAGUE
Spännande att se hur Gävlepubliken har tagit emot CHL. Det har varit publikfjasko för nästan alla andra svenska lag hittills. Kan det bli över 3000 på fredag?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: CHL - CHAMPIONS HOCKEY LEAGUE
Skrubben: jag tror det. Och då mycket tack vare att KK nu gått ut och stöttat CHL och sagt att dom kommer vara där.
Tror det kommer vara ungefär som en tisdagsmatch=3000-3500
Tror det kommer vara ungefär som en tisdagsmatch=3000-3500
+ 4