Inlägg: 1844734
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Tycker mora har tur att det inte står 4-1 till brynäs. Lägena finns där, det är pucken som ska in. Bra spel av moras målvakt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Rumpelstiltskin: Ja, typiskt i motgång: vi är spelförande i första, bränner 3 frilägen och Mora målar förstås på sin första riktiga målchans.
Tyvärr fel gubbar som får friläge: Alcen och Westfält. Jämn match mellan två lite sargade lag, nästa mål enormt viktigt.
Tyvärr fel gubbar som får friläge: Alcen och Westfält. Jämn match mellan två lite sargade lag, nästa mål enormt viktigt.
+ 2