Inlägg: 1882178
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Petter är fortfarande sur för 1999 och den kommer han aldrig att glömma:) låt han sitta o var syrlig och le!
+ 7
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Stefan R 63: Det kallar jag för riktig "Bitterhet" svälj skägget ditt för fan Petter...tål inte fanskapet! Ungefär som att ja ni vann Guldet men det var ju inte ni som skulle kunna slå oss"...han verkar vara i chocktillstånd efter 19 år fortfarande!
+ 2