Inlägg: 1935290
Sv: A proposito de nada
DNo: Där håller jag med, det är viktigt att Kousal och Sallinen får spela ihop sig.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Jag har tydligen råkat missa din länk till Sallinens highlights på Youtube.
Jag kom på mig själv med ett leende på läpparna när jag såg klippet.
När Sallinen blir varm i kläderna och förhoppningsvis kommer upp i sin nivå innan skadan samt att han får spela i en 2a lina med Kousal + eventuellt Mannberg.
Så kan jag inte annat än att tycka att det ser väldigt lovande och intressant ut.
För er som har missat, och till er dysterkvistar (jaken)
m.youtube.com/watch?v=OjX2fmpRBA0
Jag har tydligen råkat missa din länk till Sallinens highlights på Youtube.
Jag kom på mig själv med ett leende på läpparna när jag såg klippet.
När Sallinen blir varm i kläderna och förhoppningsvis kommer upp i sin nivå innan skadan samt att han får spela i en 2a lina med Kousal + eventuellt Mannberg.
Så kan jag inte annat än att tycka att det ser väldigt lovande och intressant ut.
För er som har missat, och till er dysterkvistar (jaken)
m.youtube.com/watch?v=OjX2fmpRBA0
+ 1