Inlägg: 1947785
Sv: A proposito de nada
Back: Hur FAN I HELVETE kan nr 46 fortfarande få vara på isen? Så jävla dåligt av domarna när till och med cmore visar hans tveksamma tacklingar. Tvi fan som farmor hade sagt
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Saxat ut TIK-boken:
”Måste ju även ge Jalasvaara en eloge för att han vågar spela fysiskt ikväll.”
Herregud, intelligensnivån...
”Måste ju även ge Jalasvaara en eloge för att han vågar spela fysiskt ikväll.”
Herregud, intelligensnivån...
+ 4