Inlägg: 1985327
Sv: A proposito de nada
Pilen32: Ja det är klart. Bland annat har dom ju hela försäsongen kört med att inte byta tekare om en tekare får en varning. Och i cupen i Södertälje blåste domaren av när Scott stod i målgården fast han varken var nära pucken eller målvakten.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Stod Scott ens i målgården, när dem filmade han efter avblåsningen stod han ju på plats som ett frågetecken möjligtvis om 1 milimeter av skenan snuddade linjen
+ 1