Inlägg: 2018549
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
En annan sak.
Varför ska denna jävla kommentatorn kommentera Brynäs.
Han hatar ju Brynäs.
Det enda han gör är ju att heja på allt motstånd Brynäs möter.
Samma sak varje match.
Börjar bli väldigt less på honom.
Är det ingen producent som kan ta han i örat och tala om hur man kommenterar neutralt..
Varför ska denna jävla kommentatorn kommentera Brynäs.
Han hatar ju Brynäs.
Det enda han gör är ju att heja på allt motstånd Brynäs möter.
Samma sak varje match.
Börjar bli väldigt less på honom.
Är det ingen producent som kan ta han i örat och tala om hur man kommenterar neutralt..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Det är samma utveckling som vanligt. Vi gör en klart godkänt första period och får ett mål underkänd och då slutar perioden med att motståndarna gör mål och kommer ikapp. Resten känner vi till......
+ 2
Sv: A proposito de nada
Det värsta är att man aldrig vet när man ser ett regelrätt mål. Förtar det mesta av glädjen med hockey.
+ 1
Fast domarkåren verkar göra allt i sin makt för att gå in och peta och döma bort mål. Tråkig utveckling må jag säga.