Inlägg: 2018550
Sv: A proposito de nada
Det värsta är att man aldrig vet när man ser ett regelrätt mål. Förtar det mesta av glädjen med hockey.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Varför är det alltid någon som gör sitt första mål, bryter en tränd, mm mot oss.
Alla motståndare måste älska att spela mot Brynäs.
Tror inte vi anses vara jobbiga att möta.
Alla motståndare måste älska att spela mot Brynäs.
Tror inte vi anses vara jobbiga att möta.
+ 2